Τρίτη 28 Αυγούστου 2012

Προς την αρμοδίαν Επιτροπήν Μεταναστεύσεως.


Προς την αρμοδίαν Επιτροπήν Μεταναστεύσεως.
Κύριοι.  Έλαβα την επιστολήν σας από 8/11 εις την οποίαν εκφράζετε τη λύπη σας δια τηναπόρριψη της αιτήσεώς μου από την κυβέρνηση της Αυστραλίας. Και εγώ απορώ γιατί με απέρριψαν αφού αυτοί δεν γνωρίζουν ποιος είμαι και τι δουλειά κάνω. Ψεύτης, κλέφτης ούτε εγκληματίας είμαι.  Εσείς μου γράψατε πέρυσι ότι δεν εκπληρώ τους όρους για τις αυστραλιανές αρχές  και αυτοί μου απάντησαν ότι εσείς  με απορρίψατε. Ποιον να πιστέψω;  Και σε ποιον  να απευθυνθώ για να βρω μια λύση στο πρόβλημά μου;  Έστειλα επιστολή στον υπουργό μου και αυτή πήγε αλλού.  Δεν γνωρίζω μήπως εγώ ευθύνομαι και υπάρχει καμιά κατηγορία πολιτικής φύσεωςεναντίον μου. Αλλά εγώ ούτε πολιτεύομαι ούτε αντιπολιτεύομαικανέναν.  Εάν υπάρχει τέτοιο θέμα, κύριοι, θα σας παρακαλέσω να μου το γνωρίσετε για να τακτοποιηθώ.  Η εθνική μου συνείδηση είναι καθαρή. Πολέμησα το έτος 1947 μέχρι το 1949 κατά των συμμοριτών και ετιμήθην με δύο μετάλλια ανδρείας και έναν πολεμικό σταυρό Γ’ τάξεως.  Εάν υπάρχει σφάλμα δικό μου, τα σφάλματα είναι ανθρώπινα και ο Χριστός είπε ουδείς αναμάρτητος.  Θα σας παρακαλέσω να με βοηθήσετε να μεταναστεύσω.  Σας έγραψα τους λόγους  για τους οποίους θέλω να φύγω μερικά χρόνια.  Δεν ζητώ ούτε χρήματα ούτε πράγματα που δεν γίνονται.  Ζητώ να πάω να δουλέψω με την οικογένειά μου και όχι να απασχολήσω τις αυστραλιανές  αρχές. Σε σας εναπόκειται να αποφασίσετε για την τύχη μου.  Εάν εξαρτάται από εμένα γράφτε μου να έλθω στα γραφεία σας. Είμαι άνθρωπος λογικός και θα πράξω κάθε τιπου θα μου υποδείξετε. Σας χαιρετώ και σας εύχομαι κάθεν ευτυχίαν,

theatriko-ergotaxio.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου